ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی غوغای عشق

قالب پرشین بلاگ


غوغای عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غوغای عشق و آدرس delkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگه از من تو بپرسی رنگ عاشقی چه رنگه


من میگم رنگش سیاهه اما باز واسم قشنگه


تو همونی که میگفتی همیشه پیشم میمونی


چرا قلبمو شکستی چرا از من گریزونی

باور نداره قلبم وقت وداع رسیده


انگار که غم آتشی بر پیکرم کشیده

بر پیکرم کشیده

دونه دونه روی ناودون


قطره های سرد بارون


بی تو اما یه کویرم


تو نباشی من میمیرم

قطره قطره چکه چکه

اشک آسمون میباره


گله دارم از خداوند


اگه باز تو را نیاره

گله دارم از خداوند


اگه باز تو را نیاره

دونه دونه قطره قطره

چکه چکه ذره ذره


دونه دونه قطره قطره

چکه چکه ذره ذره

توی خوابم نمیدیدم که یه روز از تو جدا شم


چرا قسمت من این بود که گرفتار تو باشم


نمیدونی که جدائیت واسه من معنی درده

خونه بی تو مثل زندون خونه بی تو سرد سرده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ هومن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از این وبلاگ و مطالبش خوشتون بیاد
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 60255
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1