ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی غوغای عشق

قالب پرشین بلاگ


غوغای عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غوغای عشق و آدرس delkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت


چشم به راه تو می مونم با دلی پر از صداقت


اگه با اشکای گرمم دل سنگ برام بسوزه


اگه جسم من بپوسه بعد دنیای دو روزه

اگه نقش قصه ها شی مه روی قله ها شی


بری و از من جدا شی اگه باشی و نباشی


من فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم


این تویی که می پرستمت سر سپرده تو هستم

من فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم


این تویی که می پرستمت سر سپرده تو هستم

اگه جای تو به این دل همه دنیا رو ببخشم

می گذرم از هر چه دارم اگه باشی عاشق من


اگه زنجیر به پاهام اگه قفل اگه صد بند


میرسم هر جا که هستی


به تو و عشق تو سوگند


اگه باشی تاجی بر سر یا که از ذره ای کمتر

دل من داغ تو داره تا ابد تا روز آخر


من فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم

این تویی که می پرستم سر سپرده تو هستم

من فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم

این تویی که می پرستم سر سپرده تو هستم

اگه بایک قلب تبدار بشم از عشق تو بیمار

یا وجود عاشقم رو ببرم تا چوبه دار


اگه زندگیم فنا شه طعمه خشم خدا شه


یا که در حسرت عشقت روحم از بدن جدا شه


اگه قلبمو شکستی رفتی واز من گسستی


مهربون یا خودپرستی هر چه هستی هر که هستی


نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم


این تویی که می پرستم سر سپرده تو هستم

من فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم


این تویی که می پرستم تو بتی من بت پرستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ هومن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از این وبلاگ و مطالبش خوشتون بیاد
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 60238
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1